注册 登录  
 加关注
查看详情
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

∵\(* ̄ˇ ̄*)/∴

愛☆萌→◆ACG◆

 
 
 

日志

 
 
关于我

俺们素[老弱病残] ̄___, ̄|||||||

文章分类

终于可以上网啦  

2008-08-10 22:34:29|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

         2008.08.08真系一个好日子啊!!不过我就系从黎日开始上唔倒网喇~真系BAD DAY啊!!!

         不过呢!今日经过几番努力,终于可以上番网喇~哇哈哈哈哈~原来系搭错线即系痴线啦~-_-||||||||||...........搞到我果日写唔倒日志来贺我地社团两周年纪念添~唉~如果早D知道米好啰!甘我就可以上网玩下啦嘛!!!E+我细佬返左来,搞到好似无晒自由甘阿~唉。。。。。。有距系度阻住晒真系烦死人喇~

        我上唔倒网先出状况,本DHC本打印果边D人又话唔岩规格又要改~唉。。。最后惟有揾某J改好距再发比距喇~我地社团总系系差唔多完工果时来出状况~囧TL。。。。。。真系希望出埋黎次状况就唔会再甘啦~希望黎次系最后一次出状况啦~嘻嘻嘻嘻嘻嘻。。。。。。。。。。。。。

 

 

 

                                                                                                                                   BY  KIT

  评论这张
 
阅读(22)| 评论(2)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018